[email protected]
+36 703460447
Ügyfélszolgálatunk hétfőtől péntekig 9:00 és 15:00 közt érhető el
Menü Bezár
0 0 Ft
Az Ön kosarába eddig még nem került semmi
Kezdőlap Blog Matracokról Hogyan javítsuk az alvást a forró nyári hónapokban?

Hogyan javítsuk az alvást a forró nyári hónapokban?

A forró nyári hónapokban nehéz lehet elaludni és nem felébredni a hőségtől. Ez különösen igaz azokra, akiknek nincs légkondicionálójuk vagy nem szeretnek mellette aludni. De ne essen kétségbe, van néhány tippünk, hogyan hűtheti le magát.

Kezdjük a matraccal 

Tudta, hogy a matrac hűtheti Önt? Igen, a huzat egyes anyagai vagy maga a huzat anyaga hőszabályozó tulajdonságokkal rendelkezhet. Például a Perdormire matracok huzatában található Clima Fresh hab mikrokapszulákat tartalmaz, amelyek elnyelik a felesleges hőt és állandó hőmérsékletet tartanak fenn. Hasonlóképpen működik a Tempur párnák és matracok SmartCool huzata is. Elnyeli a felesleges hőt és hűvös tapintású. A természetes szálak a matracokban szintén segíthetnek az izzadság elvezetésében és a hőszabályozásban Keresse a lenvásznat, a kendert vagy akár a modált. 

Egy másik tényező, amely szerepet játszhat a nyári túlmelegedésben, a takaró. Nem mindenkinek felel meg az egész évben használható takaró. Vásárláskor mindenképpen érdeklődjön a melegítő képességéről. A legkevésbé melegek a nyári takarók. Némelyik innovatív anyagból készül, mint például az Outlast®, amely egyenletes hőmérsékletet tart fenn. Nyáron hűsít, télen pedig melegít.
 

Hogyan kezeljük az éjszakai izzadást 

A nyári izzadás több tényező következménye lehet. Általában forró a hálószobája, amelyet semmilyen módon nem hűt le. Nem megfelelő a takarója és az ágyneműje. Nincs megfelelő pizsamája. 

Amennyiben ezen dolgok mindegyike a nyárra van beállítva, akkor a probléma valószínűleg máshol van. Itt megtudhatja, hogyan kezelheti a túlzott éjszakai izzadást férfiaknál, nőknél és gyermekeknél. Abban az esetben, ha gyakran izzad, érdemes egy nagyon szellős rugós matracot és minőségi ágyrácsot beszerezni. 
 

Pizsama   

Nyáron válasszon rövid ujjú és szárú pizsamát. Az ideális anyag például a vászon, amely elvezeti a nedvességet és hűsítő hatású. Egyetlen hátránya, hogy nagyon gyűrődik, ezért a pizsamák gyakran nem 100% vászonból készülnek, hanem csak vászon keverékéből.  

Hálószoba hűtése 

Amennyiben nem rendelkezik légkondicionálóval, más módon kell hűtenie a hálószobát. Szellőztessen este és kora reggel. Tartsa behúzva a redőnyöket vagy függönyöket, hogy a hő ne hatoljon be annyira. Teremtsen huzatot a lakásban, hogy a kevésbé meleg helyiségből levegő áramoljon a hálószobába. Ha a szoba nagyon meleg, egy nedves törölköző az ablakon segíthet lehűteni azt. Kerülje a főzést is napközben, hogy ne fűtse feleslegesen a szobát. 
 

Étkezés és folyadékbevitel 

Evett már valaha csípős paprikát és megizzadt? Ha nem akarja feleslegesen felmelegíteni a testét, kerülje a nehéz vagy csípős ételeket. Az ideálisak a saláták, friss zöldségek és gyümölcsök. 
 
Az italok közül kerülje a kávét és az édes italokat. A kávé vizelethajtó hatású, és a cukor hamis szomjúságérzetet kelthet. Igyon vizet vagy teát, lehetőleg szobahőmérsékleten. Ha nagyon hideg italokat fogyaszt, a teste először fel kell, hogy melegítse őket, ami ismét felhevíti a testét. A megfelelő étrend és folyadékbevitel javíthatja az alvás általános minőségét.