vissza a cikkek listájához

Úgy érzi, túlmelegedett az ágyban a nyári hónapokban?

A hőmérő tavasszal magas hőmérsékletet mutat, de az igazi nyár csak most kezdődik. Sokak számára kellemetlen az éjszakánkénti izzadás és a túlmelegedés. Sokan felébrednek, az emelkedő hőmérsékletekkel intenzívebb az izzadás is. Az állandó küzdelmet a hőmérséklettel a hálószobában, megoldja, ha például megnyitja az ablakot. Ez nem mindenkinek megfelelő megoldás. Rengeteg embert figyelmeztet a fájó torok a nyitva hagyott ablakra, hogy újra be kell zárni. Ez nem az, amit a nyár folyamán bárki meg szeretne tapasztalni.

 Úgy érzi, túlmelegedett az ágyban a nyári hónapokban?

Tehát mi a megoldás?

Nem mindenki tudja, hogy még az átlagos  ágyneműnél  is megkülönböztethetünk többféle melegséget. Kínálatunkban téli időre alkalmas ágyneműt, közepesen meleg ágyneműt és nyári ágyneműt is találhat. Utóbbiak alkalmasak a forró nyári éjszakákra.

Mi a különbség köztük?

A nyári ágynemű könnyű és lélegző a nyári szezonban. Nagymértékben fokozzák az izzadság felszívódását és a nedvesség eltávolítását. Ez biztosítja, hogy az alvásból  ne ébredjen fel a nedvesség és az izzadság miatt. Ezenkívül, biztosítja a frissességet és a tisztább alvást egy higiénikus környezetben. Az ilyen takarók másik nagy előnye a nagy áteresztőképesség és a hőszabályozás. Ez segíti a testhőmérséklet regulálását. Az ágynemű egyensúlyban tartja az ágy hőmérsékletét, hogy éjszaka ne legyen hideg vagy túl meleg. Néhány ágytakarót  úgy készítenek, hogy maximális higiéniát biztosítson az ágyban, hűvös hatásúak és magas lélegzőképességűek, mások puha szatén érzetet kölcsönöznek

Látogasson el az egyik PreSpánok áruházunkba, és próbálja ki, ami a legjobban illik Önhöz. Szakembereink segítenek megoldani azokat a problémákat, amelyek megakadályozzák, hogy békés és egészséges éjszakája legyen.


Utolsó cikkek

Éjszakai műszak, hogyan aludjuk ki magunkat jobban?

A munkahelyek nagy része sajnos nem működhet nappali, délutáni illetve éjjeles műszakok nélkül, más esetben a jól megszokott 12 órás nappal-éjjel műszakok váltogatják egymást. Még ha nehéz fizikai munkát is végzünk a nap folyamán, a szervezetünk megszokja, és jobban bírja a nappali terhelést. 

többet olvasni

Éjszakai műszak, hogyan aludjuk ki magunkat jobban? – 2. rész

Minden embert másképpen visel meg a műszakok váltakozása. Egyes emberek könnyeben alkalmazkodnak az éjjeli munkához, és nem jelent problémát számukra az éjjeli aktivitás. A korán ébredő emberek már reggeltől teljes erőbedobbásal dolgoznak, este vizsont már korán az ágyban vannak.

többet olvasni